Březen 2018
Strana 1 z 1
Březen 2018
Pozornější si všimli, že jsme 1.3. vyvěsili zde na fórum velké a dopodrobna vysvětlené upozornění o zrušení dobírek u semen. Každopádně po pár dnech, kdy jsme spolu s tím řešili opět 2 nepříjemnosti, jsme museli své rozhodnutí přehodnotit a po pár letech jsme se rozhodli udělat zásadnější krok ve změně poštovném. Já pevně věřím, že nový způsob poštovného bude k lepšímu a bude finální. Tak se pojďme podívat, co se změnilo a proč.
Původní způsob dopravy po zrušení dobírky za semena, vypadal nějak takto:
Nový způsob dopravy vypadá takto:
Již od počátku našeho prodeje, jsme řešili, jak si poradit se složitým systémem poštovného, vzhledem k tomu že máme 2 druhy položek (semena a rostliny) a ty se dále rozdělují na dobírku a platbu převodem. A jelikož jsme chtěli disponovat opravdu nízkým poštovným, bylo tak třeba tyto 4 druhy poštovného rozlišovat. Pro nové zákazníky, kteří jsou zhýčkaní fungujícími robotickými e-shopy , byl a možná ještě je náš e-shop asi jako černobílá televize (staré, složité, špatně fungující, často rozbité,..). A neustále jsme řešili problémy, při volbě poštovného. Ve většině případů to lidi prostě neřešili, chtěli dobírku, naklikali dobírku a bylo jim jedno, že si koupili semena a dali dobírku za rostliny. Nebo nepochopili, že si poštovné musí sami zvolit podle toho, co nakoupili a nechali tam prostě tu první možnost. Horší případy byly, kdy si schválně naklikali to nejlevnější poštovné a při komunikaci s námi pak, byli dotčení a arogantní, že když na to kliknout šlo, tak proč tam máme .
Já doufám, že nový systém volby poštovného tyto věci vyřeší. Bohužel odpadla výhodnost platby převodem, nicméně už asi rok se nám poštovné nevyplácelo, jelikož pošta za poslední 365 dní již 3x prosím pěkně zdražila. Takže svým způsobem by stejně došlo k zdražení poštovného, ale díky tomuto způsobu zdražovat nemusíme nic, jelikož to o co přijdeme u dobírek se nám vrátí u platby převodem.
Rád bych tak za tímto udělal tlustou čáru a další oznámení bude o aktualizaci rostlin .
Původní způsob dopravy po zrušení dobírky za semena, vypadal nějak takto:
Nový způsob dopravy vypadá takto:
Již od počátku našeho prodeje, jsme řešili, jak si poradit se složitým systémem poštovného, vzhledem k tomu že máme 2 druhy položek (semena a rostliny) a ty se dále rozdělují na dobírku a platbu převodem. A jelikož jsme chtěli disponovat opravdu nízkým poštovným, bylo tak třeba tyto 4 druhy poštovného rozlišovat. Pro nové zákazníky, kteří jsou zhýčkaní fungujícími robotickými e-shopy , byl a možná ještě je náš e-shop asi jako černobílá televize (staré, složité, špatně fungující, často rozbité,..). A neustále jsme řešili problémy, při volbě poštovného. Ve většině případů to lidi prostě neřešili, chtěli dobírku, naklikali dobírku a bylo jim jedno, že si koupili semena a dali dobírku za rostliny. Nebo nepochopili, že si poštovné musí sami zvolit podle toho, co nakoupili a nechali tam prostě tu první možnost. Horší případy byly, kdy si schválně naklikali to nejlevnější poštovné a při komunikaci s námi pak, byli dotčení a arogantní, že když na to kliknout šlo, tak proč tam máme .
Já doufám, že nový systém volby poštovného tyto věci vyřeší. Bohužel odpadla výhodnost platby převodem, nicméně už asi rok se nám poštovné nevyplácelo, jelikož pošta za poslední 365 dní již 3x prosím pěkně zdražila. Takže svým způsobem by stejně došlo k zdražení poštovného, ale díky tomuto způsobu zdražovat nemusíme nic, jelikož to o co přijdeme u dobírek se nám vrátí u platby převodem.
Rád bych tak za tímto udělal tlustou čáru a další oznámení bude o aktualizaci rostlin .
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru