Další chyba e-shopu, březen 2017
2 posters
Strana 1 z 1
Další chyba e-shopu, březen 2017
Poslední dobou se nám rojí špatné poštovné v objednávkách a po konzultaci se zákazníky je chyba v posledním kroku objednávky, kde se nabízí jen zlomek možností dopravce.
Bohužel opět systémová a neřešitelná chyba. Ale dá se velmi efektivně eliminovat, pokud samotný nákup přes e-hop provedete na počítači. Ne na tabletech, mobilem, hodinkách, televizích a podobných zařízení .
Jde o to, že jiné přístroje fungují na složitějších systémech vyobrazení, protože vznikly v době, kdy náš systém e-shopu už byl dávno v oběhu.
Doufáme, že letos spustíme ten nový e-shop, který už máme asi rok rozdělaný.
Bohužel opět systémová a neřešitelná chyba. Ale dá se velmi efektivně eliminovat, pokud samotný nákup přes e-hop provedete na počítači. Ne na tabletech, mobilem, hodinkách, televizích a podobných zařízení .
Jde o to, že jiné přístroje fungují na složitějších systémech vyobrazení, protože vznikly v době, kdy náš systém e-shopu už byl dávno v oběhu.
Doufáme, že letos spustíme ten nový e-shop, který už máme asi rok rozdělaný.
Re: Další chyba e-shopu, březen 2017
Mám dotaz na něco jiného v eshopu, tak se sem vetřu - nějak jsem nenašla možnost vyhledávání, jsem jen slepá, nebo tam opravdu není?
Moony- Poèet pøíspìvkù : 83
Join date : 03. 11. 15
Location : okres Praha - východ
Re: Další chyba e-shopu, březen 2017
Vyhledávání jsem vypnul, protože také nefungovalo , ale to nefungovalo již od začátku, protože proč nekoupit e-shop kde polovina věcí nefunguje, nebylo by to takové vzrůšo .
V novém e-shopu vyhledávání fungovat bude, budu na tom trvat .
V novém e-shopu vyhledávání fungovat bude, budu na tom trvat .
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru