Praktiky České pošty

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Praktiky České pošty

Příspěvek pro Rudolf M za Wed Nov 25, 2015 2:56 pm

Po delším rozmýšlení zakládáme toto "lákavé" téma, které má upozornit na některé z praktik této dodavatelské společnosti.

Nejprve musím podotknout, že nechci házet hnůj na veškeré služby, ale velmi rád bych vyzdvihl pouze konkrétní případy, kdy došlo k pochybení. Ještě bych rád připomněl, že vzhledem k možnostem, využíváme ČP jako jediného dodavatele našich zásilek. Za dobu odesílání máme s ČP bohaté zkušenosti a co se týká našich zásilek, až na pár pochybení, dorazily všechny balíky i obálky tam kam měly. A pokud ne, nebo byly nějaké reklamace, vždy se to vysvětlilo a došlo se k závěru, že jsme udělali administrační chybu my, nebo zabalili špatně balík, a nebo si zákazník zásilku jednoduše nevyzvedl. S každou naší chybou jsme chytřejší, jak balíky balit a dávat si pozor na to, kam ho posíláme.

Ještě bych rád dodal, že veškeré rozčilování, která já z poštou mám, ale i zákazníci, či známí co znám, je chyba krajské pobočky, tedy selhání ani ne poštovních služeb, ale samotných pošťáků.

Příklad zmatků
Krom tohoto případu, který se ještě odehrává:


Proč?
V tomto případě mi zůstává rozum stát nad chováním pošty. Za zmatky ohledně dodání nemohu, pouze jsem využil možnosti pošty, která sama tyto funkce nabízí a to změnu dodací pošty. Firma mi odeslala balík v termínu o který jsem nestál, z důvodu mé nepřítomnosti doma, o čemž jsem jí předem informoval, ale stejně balík odeslala. Změnil jsem tedy pohotově adresu kam balík doručit. Jenže hned druhý den se změnili plány díky počasí a v termín doručení jsem najednou už doma byl Very Happy , takže jsem balík přesměroval zpět na zdejší pobočku. Bylo před víkendem, s balíkem se tedy nemanipulovalo, což lze z popisu vyčíst..
I přesto balík stále zůstával na změněné adrese, a byl odeslán poštou v Boskovicích až po mém neodbytném reklamování přes formuláře u pošty. Jak lze ale z cesty balíku poznat, balík v Plzni otočili a znova ho odeslali na moravu Shocked . Výsledkem jsou 4 odeslané formuláře, několik stěžujících emailů na adresu pošty, ale balík stejně nemám a evidentně ho už ani nedoručí..

Nekalé praktiky
Po opakovaných zkušenostech, uveřejňuji i následující. Zákazníci, kteří neumí s technikou, si objednávají přes korespondenci. Odešlou obálku s dopisem a penězi s vidinou obchodu. A jak už si lze domyslet, není to dobrý nápad. Nebo jinak, v případě doporučené a pojištěné zásilky, si žádný pošťák nedovolí zásilku ukradnout. Ale vysvětlujte tohle starším lidem, aby si na přepážce připlatili 15 kč a odeslali tu obálku aspoň doporučeně.
Zásilky nám chodí pravidelně otevřené a přelepené páskou, nicméně a jak jinak, bez obsahu. Je zajímavé, že zásilky vždy dorazí, říkám si proč si někdo dává tu práci a odesílá tu prázdnou obálku dál? scratch
Těžko tak soudit, kde je ten pardál, co šacuje a otvírá obálky. Možná v centrále u rentgenů, možná paní na místní pobočce, co si krátí polední pauzu prosvěcováním obálek, dýško zdarma santa ...


Přelepená zadní strana:



Na pravo obálka přijatá před měsícem, stejný scénář:




Jak se bránit?
Nijak. To je na tom to skvělé pig . Případná reklamace obyčejné zásilky je ztráta času, jelikož obyčejná zásilka chodí bez ručení, že vůbec dorazí. Co by jste taky za 13 kč chtěli.
My co můžeme udělat je, celý případ poslušně nahlásit poště, ideálně co nejvýše a doufat, že si pošta udělá své řízení a prošetření, kde dochází ke ztrátě obsahu zásilek. Ovšem to zákazníkům peníze nevrátí, a nejsem si jistý, jestli je to vůbec nějaké řešení..

Předcházení a reklamace
Předcházet ne jen ztrátě obsahu, ale zdlouhavému či nesprávnému doručování zásilek se dá celkem účinně. Zásilky zásadně odesílejte jako doporučenou zásilku, cena příplatku je myslím adekvátní, než ztráta zásilky.
V případě nedodání druhý den po odeslání, si vyhledejte na stránkách pošty kde se balík nachází (pokud nemáte sledovací číslo balíku, zažádejte si o něj u odesílatele). V případě že balík není do druhého dne na pobočce, se můžete dotázat telefonicky na centrále, kde balík je.
Kdo má pevné nervy, může nedodání balíku reklamovat na jakékoliv pobočce České pošty, v případě že Vám nevznikla škoda doručením balíku v jiném termínu než slíbila pošta, budete ale pravděpodobně neúspěšní. Samozřejmě pokud se doporučená zásilka úplně ztratí, je to poměrně dobře dohledatelné a reklamace v tomto případě trvají velice krátce a jsou úspěšné.

Závěrem a ohlédnutí
Závěrem tedy mohu jen zopakovat, že co se týká obecně služeb pošty a našich zásilek, řádně podaná zásilka vždy dorazila, a naprostá většina zásilek přišla v pořádku, pokud ne, byl poškozen pouze obal, což kupodivu byla v části případů naše chyba. Pošta v tomto případě zásilku nechává na pobočce a nutí zákazníka podepsat papír, že převzetím zásilky se vzdává práva na reklamaci Basketball . Rostliny však balíme velice pevně k balíku, a tak poškozený obal nemá vliv na rostliny uvnitř.
Problémy a zádrhely na kterých vznikl tento článek má své činitele jasné, je to buď selhání jedince nebo nepochopitelného chování systému (vzhledem k digitalizaci zásilek, směruje cestu balíku počítač).
______________________________________________________________________________________________________________________________

To byla trocha teorie i s praktickými ukázkami Smile . Pokud máte podobné zkušenosti, budu rád, když se podělíte o zkušenosti. I když je mi jasné, že většina z nich bude o konkrétním jedinci, který ve své funkci selhal Very Happy . Takových zkušeností bych měl na několik A4, jelikož mi chodí balíky celkem pravidelně.
U nás je třeba problém s tím, že za poslední rok se tu vystřídaly již 3 pošťačky (tři skupiny pošťaček, obvykle dělají ve dvou), které dováží balíky. A není nad to, mít stálou pošťačku, která Vás zná a podle toho i pracuje. Když se tu střídají jak ponožky, tak to je fakt něco Very Happy .
Například letos v létě jsem marně čekal na balík a odpoledne mi upocená pošťačka vyfunila, že se jí balík nevešel do auta, tak mi ho nepřiveze affraid . Aneb dodání do ruky službou "přivez si sám" cheers .
Ještě bych rád dodal, že aspoň co se týče mé oblasti, je doručování PPL, DHL a jiných společností na mnohem horší úrovni, než pošta. Je to asi z toho důvodu, že usedlosti na krajích republiky nemají takové pokrytí služeb, ve velkých městech to asi bude o něčem jiném.. Ale více jsem se letos navztekal právě s těmito "dodávkami" než z ČP, to jen pro zajímavost.


Naposledy upravil Rudolf M dne Fri Oct 21, 2016 12:15 pm, celkově upraveno 1 krát
avatar
Rudolf M
Admin

Poèet pøíspìvkù : 2797
Join date : 29. 03. 14
Age : 27
Location : Mrchojedy 460 m.n.m

http://Tropik.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro beny za Thu Nov 26, 2015 7:03 am

Tak to je mazec. U státní firmy se tomu ale zase není moc co divit...

Já si s nimi užil své (zejména v souvislosti se svými změnami bydliště). Například nabízeli službu "dlouhodobá změna doručovací adresy". Byla placená (tuším, že snad 170Kč na měsíc) a dalo se to objednat max na rok. Tak jsem to zkusil. Nějak to fungovalo. Po uplynutí předplacené doby jsem čekal návrat do předchozího stavu. Pošta však přestala docházet úplně. Při zjišťování se ukázalo, že doručovatelka, když zjistila, že mě nedoručuje poštu, vyškrtla moje jméno z centrálního seznamu na pobočce (tlustá kniha, v které jsou uvedeni všichni přihlášení, včetně dětí na jednotlivých adresách, včetně všech podrobností). Až po dlouhém jednání s vedoucí pošty jsem byl do seznamu opět zapsán. Po této zkušenosti už si raději nechávám došlou poštu dovážet od rodiny. Spíše jsem se u všech možných institucí snažil změnit kontaktní adresu.

Současná praxe (na jiném bydlišti) je taková, že při očekávání pošty (balíku) si v podstatě musím vzít den dovolené, protože přijíždí od 9:30 do 14:30 podle množství zásilek. A nebo aktivovat některého člena rodiny. V případě, že balík propásnu, čekám mě další traumatizující zážitek a to návštěva pobočky. Ta je umístěna v centru spádové obce a v širokém okolí není možnost parkování (všechna místa jsou obsazena). Vzhledem k tomu, že spádová obec je vyhlášená vyšším výskytem specifického druhu obyvatelstva, není možné odstavit auto naplněné nářadím někde na okraji a vydat se na procházku na poštu.
Doufal jsem ve zlepšení při zavedení služby "balík do ruky". Již několikrát se ale stalo, že přišla SMS s avízem, já si vzal volno, dočkal se doručovatelky a ta mě oznámila, že dnes nic nemá. V současnosti se ustálila praxe, že mě doručovatelka ze svého mobilu zavolá, že má pro mě zásilku, odhadne čas příjezdu a já ji pak přidám nějaké "díško". Občas je ale nemocná a jezdí za ni zástupce...

Takže pokud to jde, využívám jiné přepravní společnosti. Tam mě ráno zavolají, v kolik přijedou. Případně se domluvíme na jiný den. Už jsme si i zásilku předali někde na trase, jak jsme se autem potkali. Prostě jde to, když se chce....
avatar
beny

Poèet pøíspìvkù : 891
Join date : 30. 10. 14
Location : Brno/Plzeň-370 m.n.m.

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro jirkan za Thu Nov 26, 2015 9:45 am

Česká pošta je kapitola sama pro sebe, první horší zážitek jsem zažil po návratu ze zahraničí a v poštovní schránce
jsem našel doporučený dopis, bylo tu ještě v době, když se dopisy museli doručit anebo vraceli a ne jako dnes,
že vám oznámí nezastižení a po určité době se bere jako doručený. Ani, nebudu citovat rozhovor s vedoucí pošty
bylo by to samé píp,píp,píp … atd. Pošťačka dorazil v 21.30, z tak kyselým obličejem, až hrůza a žádala o
dodatečné podepsáni příjmu zásilky, žádná omluva ani nic jiného. V kolonce pro podpis čerstvá přelepka,
takže se si to nejspíš podepsala poprvé sama. S balíky jezdil u pošty známí a s tím jsem se vždy domluvil
na doručení, nebo nechal balík v autě a já si ho u něho večer vyzvedl. Potom co u pošty skončil je to s
doručováním balíků jak na houpačce, někdy se povede někdy ne. SMS správy o doručení to je sranda.
Příklad v 10.00 přijde SMS „ dnes vám budeme doručovat zásilku“ a v 10.15 už zvoní u baráku, nebo doručí až druhý den …. atd.
Druhý vážnější případ jsem měl s rostlinami, čekal jsem dva balíky z jednoho místa a podávány ve stejný den.
Ve schránce jsem našel papír o nezastižení tak jsem vyrazil na poštu, ale zádrhel, měli tam jen jeden.
Po zjišťování dle čísla zásilky mě oznámily, že druhý dorazí zítra. Říkám paráda manželka je doma bude vás čekat.
Bavily jsme se o tom, že jsou to rostliny a jsou už 3 dni na cestě a je potřeba je už vyndat.
Manželka druhý den odpoledne volá, že ve schránce našla oznámení o nezastižení (přitom byla doma a čekala,
kdy s balíkem dorazí). Po zavolání na poštu mě oznámily, že dneska pošťačka balíky nedoručovala.
Po dotazu proč aspoň nezazvonila a neřekla „ Máte, na poště balík do ruky můžete si ho tam vyzvednout,
dneska nedoručujeme" mě odsekli, že to není jejich povinnost. Přitom ale přitom věděli, že to jsou rostliny a že na ně čekáme.
Okamžitě jsem chtěl vedoucí, ale tu jsem nedostal (nejspíš se zapírala nebo ji přede mnou zatajovali) a přehazovali si mě mezi sebou,
až přestali brát i můj telefon. Nechali ho zvonit nebo ho vymáčkly. Když, jsem zavolal z jiného telefonního čísla ihned to zvedly,
a tak jsem, zjisti, že jediná šance jak dnes získat balík, je osobně na poště anebo až po víkendu.  Ale nastal problém, já  se do
zavírací doby nestihnu vrátit a jinému to nedají. Po delším vysvětlování, že u baráku předají balík komukoliv, kdo vyleze z baráku
anebo se pohybuje zrovna kolem třeba i psovi a občanský průkaz po nikom z nich nechtějí, se uvolily, že může pro balík někdo z rodiny,
ale musí znát číslo mé občanky, no prostě hrůza (státní podnik).
Lepší zkušenosti mám s přepravními společnostmi jako Libor, po zavolání se domluvíme na dodání zásilky klidně i mimo doručovací adresu,
nebo na změně adresy, třeba do práce a nebo se setkáme někde na jejich rozvážkový trase, případně to přivezou večer nebo druhý den.

jirkan

Poèet pøíspìvkù : 120
Join date : 26. 05. 15
Location : Vrbová Lhota - Polabí, 188 m.n.m

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Rudolf M za Thu Nov 26, 2015 4:21 pm

Také máte "krásné" zážitky s chováním pošty, zajímavé počtení.

Já se musím ale nyní vzácně pošty zastat, dnes mi volala paní z depa Boskovice, bylo to tedy až na žádost z vedení, u kterého jsem podal několik stížností. Ale paní byla velmi milá a domluvili jsme se na převzetí balíku, celou věc jsme si vysvětlili, a prošli jsme si, co se vlastně stalo, což mě velmi potěšilo, v tomhle případě tedy stížnosti zafungovali..
Mimo jiné jsem se dozvěděl, že balík z Boskovic odešel již 2x, podíval se do Brna, do Prahy, byl i v Plzni (opět) a pak se vrátil zpět do Boskovic.
Takový balík cestovatel lol! .
avatar
Rudolf M
Admin

Poèet pøíspìvkù : 2797
Join date : 29. 03. 14
Age : 27
Location : Mrchojedy 460 m.n.m

http://Tropik.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro beny za Thu Nov 26, 2015 6:29 pm

Kdybys nebyl tak zoufale netrpělivý a tolik úřad neprudil, mohl balík navštívit i další česká města (např. České Budějovice). Nenech příště prchlivost tolik cloumat svým majestátem....
Mimochodem, pokud mohu mluvit za sebe, už máš přesné zdůvodnění, proč si pro všechno raději jezdím osobně (i když se na tvojí zahrádku vždy rád podívám).....
avatar
beny

Poèet pøíspìvkù : 891
Join date : 30. 10. 14
Location : Brno/Plzeň-370 m.n.m.

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Moony za Thu Nov 26, 2015 7:12 pm

Tak Česká pošta je opravdu tragická instituce, bývalo úplně bežné, že se nikdo neobtěžoval ani se pokusit doručit zásilku, i když jsem byla doma, a oznámení o uložení jsem párkrát našla lehce zastrčené mezi domovní dveře, kde ve větříčku krásně vlály až uvlály... to vysvětluje proč jsem spoustu oznámení nenašla nikdy Very Happy prošla jsem i tím, že pošťačka bez mrknutí oka vydala můj balík někomu úplně cizímu (s jiným jménem i v jiném domě!), že mně na poště vydali balík někoho jiného..., že pošťačka tvrdila že mi balík doručila, ale nestalo se tak... ale když dotyčná zjistila, že balík je pojištěný na poměrně vyšší částku, kterou by musela zacvakat ze svého, balík se zázračně a pekelně rychle našel... Laughing kdyby pojištěný nebyl, věřím, že už ho neuvidím.
Ale asi nejlepší bylo, když jsem se po přestěhování do jiného města divila, proč mi nechodí ani pošta, ani oznámení o uložení... na poště si jakýmsi záhadným procesem u mně napsali, že nechci doručovat balíky! že si pro ně chci chodit osobně, a tímpádem mi nenosili ani ta oznámení... Nejdřív jsem to řešila osobně, a pak už jsem volala, protože mi pokaždé slíbili, že už to napraví, že hned dneska dají vše do pořádku... a nic, pořád jsem byla v seznamu... musela jsem to urgovat 4x nebo 5x...
Pokud nemusím, tuhle tragickou firmu nepodporuju a nevyužívám.

Jo ještě dodám, že jsem si několikrát emailem stěžovala, že mi pošta zásadně zásilky nevozí, ze začátku mě vždycky ujišťovali, že to bylo naprosto výjimečně jen a pouze dnes kvůli mimořádným a závažným okolnostem, hm... zajímavé, že se tyhle naprosté výjimky a závažné okolnosti opakovaly i několikrát týdně Laughing pak už jim to asi bylo blbé, tak mě začali úplně ignorovat, na oficiálním kontaktu...
avatar
Moony

Poèet pøíspìvkù : 31
Join date : 03. 11. 15
Location : okolí Berouna

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Radim K za Fri Nov 27, 2015 12:54 am

Martino, také máš "hezké" poznatky Very Happy. Já mám zkušenosti s poštou v doručování o trochu lepší, jenže to bude tím, že si na poštu vždycky jezdím a jezdil, vlastně mi nedoručovali až domů prakticky nikdy Very Happy. Když jsem bydlel v Ochozi u Brna, tak jsem bydlel kilometr za vsí a tam se pošťačkám nechtělo, takže jsme podepsali klausuli, že si poštu budeme přebírat na pobočce, čili do mých 22 let jsem odesílal a přijímal poštu vždy na přepážce. Po přestěhování si raději nechávám odesílat poštu do nejbližšího města na poste restante. Když sem si nechal doporučený balík nechat poslat až domů, tak byl ve schránce jen lístek, že je zásilka na nejbližší poště, pošťačka prostě místo s balíkem jezdí rovnou s oznámením Very Happy. Balík do ruky však doveze pošta normálně...
Přes všechna pro a proti pošty jako firmy, to v mnohém závisí na jednotlivcích a jejich povahách. Když podávám nebo přijímám zásilky, což se děje dost pravidelně, tak musím říct, že mám štěstí na většinou velice příjemné a milé zacházení a jednání, obzvlášť na přepážkách v Boskovicích, Horš. Týně a dříve v Ochozi, ale i když jsem na poště jinde.

Já jako největší mínus pošty vidím vykrádání a ztrácení obyčejných listových zásilek, což je neomluvitelné. V minulosti se mi ztratil dokonce i jeden obyčejný balík, od té doby posílám balíky už jen doporučeně a poslední dobou uvažuji, že už nebudu ani obálky posílat obyčejně. Celkem se mi zcela ztratilo nejméně 5 obyčejných obálek + 2 ze Slovenska. Zázrak, že odeslané třeba do Srbska zatím vždy dorazily, leč jich bylo jen několik.
avatar
Radim K
Admin

Poèet pøíspìvkù : 1016
Join date : 29. 03. 14
Age : 26
Location : zahrada Mrchojedy, okr. Domažlice, 460 m n. m.

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Moony za Fri Nov 27, 2015 2:25 pm

Já se v lednu přestěhovala a ted je tu doručování o něco lepší, aspon oznámení už v té schránce vždycky najdu, i když taky často tehdy, kdy jsem byla celý den doma Very Happy Ale co se naopak zhoršilo, je návštěva pobočky - jsou tam sice milí, ale připadám si spíš jak na pojišťovně! Já vím, že pošta nutí své zaměstnance prodávat i různé "produkty" které se zasíláním zásilek vůbec nesouvisí, a vůbec jim to nezávidím... Ale natímco na předchozí pobočce to brali taknějak vlažně, sem je mi čímdál víc nepříjemné chodit, protože tady to berou smrtelně vážně a pokaždé mi nutí nějaké pojištění nebo aspoň los, je mi proti srsti výslech typu "a proč nemáte pojištěnou domácnost? A jste zajištěná pro případ nemoci?" a podobně... a čímdál víc se musím ovládat, abych je neposlala do oněch míst.
avatar
Moony

Poèet pøíspìvkù : 31
Join date : 03. 11. 15
Location : okolí Berouna

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro MArtin16 za Fri Nov 27, 2015 7:55 pm

musím povedať že u mňa je to zatiaľ s poštou ok (klop klop klop), všetko vždy došlo tak ako malo, len jeden balík sa trochu oneskoril, takže dorazil s niekoľkodenným oneskorením, ale dorazil a vporiadku.

čo sa týka predaja tých vecí na pobočke, ano je to nepríjemné, ale nemôžeš to hádzať na pani pri okienku, ona za to nemôže... bohužiaľ je to tak že majú dané koľko čoho musia každý mesiac predať (jedná sa prakticky o všetok tovar, ale hlavne poistenia, pôžičky a u nás aj telefóny, tablety...) vedenie im rpesne zadá tabuľky koľko čoho MUSIA za ten mesaic predať a ak sa im nepodarí splniť plán tak prémie 0 a ak dlhodobo nespĺňajú tak daná pobočka nič nedostane (potom je to tak že si tá pani za okienkom zohrieva obed na ústrednom kúrení Mad - vlastná skúsenosť, resp. mojej mamky. (Pracuje na pošte ako administrátor, tj keď niekto ochorie ide ho zastúpiť na daný čas na jeho pozíciu na jeho pobočke)
avatar
MArtin16

Poèet pøíspìvkù : 157
Join date : 09. 05. 14
Age : 21

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Moony za Fri Nov 27, 2015 8:58 pm

Ty paní, co mi na pobočce nabízejí různé "produkty", jsou celkem 4, jsem tam často tak to mám vcelku "zmáknuté" Smile Ano, jak už jsem psala, nezávidím jim to, vím že zaměstnavatel na ně tlačí, a nabídku typu "nehodilo by se vám pojištění domácnosti" bych za pohoršující nepovažovala. Ale následný výslech "proč ne?",a "vy se nebojíte že vyhoříte" apod., už považuju za překračující tu pomyslnou hranici, kerou jsem ochotna tolerovat, i když vím, že jsou k tomu nuceni. Na minulé adrese se obešli i bez toho (i když zas i jejich poštovní služby stály taky za prd Very Happy) tak prč to nejde tady?
Jo, je to ostuda pošty, že se angažuje v něčem takovém... ale kromě jejich "úžasných" služeb je to jen další z důvodů, kvůli kterým volím jiného dopravce, pokud je na výběr... Takové návštěvy pobočky by se brzo zajedly každému, to mi věř....
avatar
Moony

Poèet pøíspìvkù : 31
Join date : 03. 11. 15
Location : okolí Berouna

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro JardaD za Fri Nov 27, 2015 9:10 pm

Hezky si z poštou "užíváte" a já jsem si myslel, že s ní mám potíže. Teď už vidím že jen drobnosti.
Stávalo se nám tu velmi často stejně jako některým z vás, že místo doručování balíků "do ruky" roznášeli jen oznámení. Takže i přesto, že byl někdo celý den doma, balíku se nedočkal akorát k večeru našel ve schránce oznámení. Bylo na to poměrně dost stížností. Četl jsem to i v obecním měsíčníku a nakonec se to nějak zlepšilo. (asi někdo naší poště vysvětlil že tudy cesta nevede)
Druhý problém který jsem měl bylo doručování cizí pošty. Nastěhovali jsme se sem a hned od začátku nám sem chodila pošta na spousty různých jmen. (Raději nepřemýšlím nad tím co se tu dělo dřív, ale vypádáto jako že byl domek pronajímán). Tak jsem pečlivě označil schránku jménem a vylepil cedulku "Nevhazovat cizí poštu". Nulový efekt. Dál jsem poctivě nosil dopisy na poštu a vracel s tím, že ten adresát tam nebydlí a aby už nám to tam neházeli. Po čase když se situace neměnila jsem to už nevydržel a popovídal si přímo s vedoucí pošty. Dokonce jsme procházeli doručovací směrnice pošty abychom si vyjasnili za jakých okolností to tam mají hodit a kdy ne. Nakonec slíbila, že doručovatele řádně proškolí aby se to neopakovalo. No pár dní klid a zase to samé na novo. Další příjemná diskuse s vedoucí pošty (to nebyl sarkasmus opravdu jedná velmi zdvořile). A po pár dnech opět stejná situace. Inu došli mi nervy a obrátil jsem se se stížností na postu elektronickou formou jako posledni varování než se obrátím na poštovního ombudsmana. Stížnost zaevidovali, chvili bylo ticho, pak přišlo vyrozumnění o šetření a zjednání nápravy. Od té doby se ve schránce neobjevil ani jeden cizí dopis.
Jinak jsem v zásadě s českou poštou spokojen. Když mám v e-shopu na výběr tak si raději vybírám českou poštu než doručovací služby typu DPD, PPL, atd. Protože když nejsem celý den doma, tak je komplikované si od nich zásilku převzít. Kdežto poštu mám kousek a pohodlně si tam zásilku vyzvednu. Ačkoliv jsem zjistil, že i PPL je pro mě celkem dobrá volba, protože nabízejí uložení zásilky na některým z jejich smluvních partnerů. A to mám jeden zverimex taky celkem kousek, takže s nimi jsem taky schopen se dohodnout a vyzvednout si zasilku kdy se mi to hodí.
Zásilky když posílám, tak doporučeně. Ani mě nějak nenapadlo to posílat jinak.
avatar
JardaD

Poèet pøíspìvkù : 365
Join date : 02. 04. 14
Age : 38
Location : Hostivice, 350 m.n.m.

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Sušená treska za Mon Jun 20, 2016 9:03 pm

Tak to já dávám přednost soukromým přepravním službám. Po zkušenostech s koupí čajové konvičky, kdy ze tří pokusů byla úspěšnost doručení 0% - zásilka sice dorazila, avšak konvička pokaždé poškozena a následovalo ztrácení času při reklamaci. Poté se soukromé přepravní službě podařilo doručit konvičku napoprvé Smile

Sušená treska

Poèet pøíspìvkù : 2
Join date : 20. 06. 16
Location : Bydlím v Plzni.

http://jak-upravit-rajcata.michals-tank.cz/s/susena-rajcata/

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Rudolf M za Fri Oct 21, 2016 12:30 pm

Pošta se tento týden opět vyznamenala Basketball . Ze 17 balíků 2 nedorazily vůbec sunny . U obou je poslední stopa v depu v Plzni, asi tam mají velice účinný systém rozvozu zásilek do republiky..
Obrana je takřka nulová, pokud zavolá zákazník na infolinku, operátorka mu řekne, že on se nijak bránit nemůže, to jen odesílatel (leda pokud by se zákazník představil mým jménem, tak by to asi šlo Question Laughing ), já když zavolám na infolinku, operátorka mi řekne, že se balík zasekl v Plzni na depu a co ona s tím?... jsem v šoku Laughing .

Pro zákazníky je to jen nepříjemný zážitek a zbytečně se děsí, že by museli něco platit při reklamaci nebo tak, ale tak to samozřejmě není. Vše řešíme my, případné reklamace rostlin v havarijní stavu odesíláme znovu, nebo vracíme peníze. Takže pokud balíky nepřijdou ani po víkendu, čeká nás (opět) reklamační kolečko na pobočkách cheers .

Na druhou stranu musím říct, že jsme přes Českou poštu odeslali řádově tisíce zásilek a každá byla doručena kam měla (dřív či později Very Happy ). Reklamace nějaké proběhly, ale nejednalo se o poškození vlivem dlouhého pobytu v balíku, no tak že by už? Suspect
avatar
Rudolf M
Admin

Poèet pøíspìvkù : 2797
Join date : 29. 03. 14
Age : 27
Location : Mrchojedy 460 m.n.m

http://Tropik.cz

Návrat nahoru Goto down

Re: Praktiky České pošty

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru